duminică, 14 octombrie 2007

Cica ce as schimba la Timisoara

Mo provocat Carina sa zic si eu ce as schimba la Timisoara. Nu stiu exact, cred ca multe. Da sa o luam cu inceputu. Da i dau dreptate Carinei cu parcurile, is varza, nu mai are omu unde sa stea linistit. Imi amintesc ca meream si io din cand in cand cu ele in Parcu Copiilor, da mai mult in ala al Poporului ca era vis-a-vis si acolo stateam sa beau...ce vremuri...
O alta problema garva a Timisoarei sunt barurile! Chiar nu ai unde sa mergi, aproape tot se inchide pe la 12-1...si asta in weekend, in timpu saptamanii si mai rau. Daca nu esti burghez sau discotecar, cum e cazu meu, nu ai ce sa faci...Si oricum unde avem cafenele sau alte localuri de gen? Doar in Unirii si in Complex. Si complexu i cam varza.
Drumurile si modu de reparatie ce sa mai zic, acu cateva zile or terminat de asfaltat strada pe care stau, ieri dimineatza am fost trezit in zgomote de utilaje, pe la 8 si ceva, ca sior dat seama ca or uitat de gurile de canal...am zis ca ies si i pleznesc pe toti, numa ce adormisem si io de vreo 2 ore.
Ca sa nu ma mai lungesc aiurea spun atat: trebuie schimbata mentalitatea celor care conduc orasu si in acelasi timp mentalitatea populatiei. Degeaba s-ar schimba ceva in oras daca cetatenii raman niste imbecili. Orasu asta o ajuns un Bucuresti in varianta mai mica si asta nu e deloc bine, Timisoara ar trebui sa ramana Timisoara, pentru asta trebuie sa schimbam multe...
Nu am la cine sa transmit provocarea asa ca cine are posibilitatea sa faca ceva sa nu mai stea pe ganduri!