marți, 11 septembrie 2007

Cea mai mare zi din an!!!!

Am si uitat ca azi o fost cea mai importanta zi din an, cea mai mare sarbatoare!!! Noroc ca am prins cateva minute de stiri si mi-am amintit, azi o fost 11 septebrie! Si eu am uitat sa sarbatoresc...
Nu, nu sunt nebun! Ziua asta chiar e importanta, ca urmare a evenimentelor din 11 sept. lumea nu mai e cum a fost inainte. Daca nu ar fi fost acei minuntati oameni, carora acum tot felu de tampiti le spun "teroristi" o intreaga turma de oameni nu s-ar fi trezit la realitate niciodata! Multi inca ar considera SUA ca o tara minunata condusa de niste oameni minunati care vor lupta oricand pentru a aduce pacea si democratia in tarile care au ales ca nu au nevoie de asa ceva. Trebuie sa le multumim acelora care si-au dat viata cand au pilotat avioanele in Turnuri si in Pentagon pentru ca lumea sa vada si sa isi indrepte atentia spre cauza pentru care au luptat de zeci de ani, pentru ca americanii sa aiba in sfarsit un motiv pentru a invada orice tara fara a mai tine cont de ONU, Consiliul de Securitate, de faptu ca acele tari erau independente si cu guverne recunoscute international sau chiar sprijinite pana atunci de ghici SUA cine.
Cel mai mult le multimim insa acelor oameni care continua sa i considere pe luptatorii din rezistente teroristi pentru ca asa au auzit ei de la tv. si pentru ca nu accepta sa faca asa cum li se dicteaza de cei care au mai multe bombe! Acesti oameni care te cearta cand le spui sa incerce sa vada amndoua parerile si sa le analizeze obiectiv si care acum i se feresc sa vorbeasca cu un arab ca cine stie, poate i terorist...
Pana una alta, mai avem timp sa ciocnim un pahar pentru cei care au lovit america acolo unde trebuia, cei care au trezit lumea la realitate. Nu vom uita ziua aceasta nicodata

"Cei care nu se tem de moarte nu mor..." acesti eroi nu vor muri!!!

Niciun comentariu: