joi, 22 noiembrie 2007

Viata...

Si viata asta de cacat
Imi vine sa-mi bag un glonte in cap.
Intunericul pe pleaope sa se aseze,
Si gustul mortii pe buze sa-l simt,
Dorinta mea suprema ar fi
Sa privesc moartea in ochi si sa zambesc!
Dar negura mortii in jur... o prevad,
Viitorul chiar nu mai vreau sa il vad!

Si viata asta chiar i de cacat,
Imi vine un glonte in cap sa imi bag,
Disperarea oamenilor eu sa o vad
Cand nici macar eu nu pot sa o vad!

Cine esti tu ce-ncerci sa ma ajuti?
O silueta-n noapte
Privesti de langa pat,
Esti o fantoma a noptii-ntunecata
Esti doar o umbra a ce as putea fi!
Te vad si totusi cand privesc
Dispari si simt ca-nnebunesc!
Ma uit... si totusi moartea esti,
Dar mie darul mortii nu mi-l daruiesti...

Ma uit si-ncerc sa zic adio vietii dragi
Dar tu tot inapoi ma tragi,
Incerc un pas macar sa fac
Si tu ca moartea-ucisa zaci
Si pata neagra ce te-nvaluie acum
E sangele mortii ce trebia sa ajunga pana acuma...

Un comentariu:

florena spunea...

chiar genial
daca e scrisa de tine esti egoist ca nu te lauzi