marți, 11 septembrie 2007

Cand nu faci nimic

De aproape 2 saptamani nu fac aproape nimica,ies din casa minimul necesar, toata ziua stau pe scaun in fata compului si ma minunez la imaginile de pe monitor... Nu i bine, va sfatuiesc pe toti sa nu faceti asta. Nu ca nu as avea ce altceva sa fac, is multe de facut da' pur si simplu mi lene...ma gandesc daca sunt multi oameni de genu asta?
Si cum am stat pe scaun, asa cum stau si acuma, am inceput sa amortes... E o senzatie ciudata, mai intai picoarele, apoi spatele si mainle. Cand te ridici si incepi sa te misti de dor toate oasele, iti pocneste spatele in ultimu hal si daca te misti mai mult sau incerci sa te dezmortesti te dor tot felu de muschi de care nici macar nu stiai ca exista... In schimb daca te pui in pat sa te intinzi sau sa dormi dupa 10 minute tre sa te ridici, picioarele iti amortesc automat...nu inteleg de ce...
Si astfel apare marea intrebare la care eu nu am gasit inca raspunsul: Cum faci sa poti sa te misti, sa poti sa dormi fara sa amortesti etc. fara sa depui mult efort si fara sa mai simti durere?? Si cum te convingi singur sa te ridici de pe scaun si sa incepi alte activitati...?

Niciun comentariu: