vineri, 7 septembrie 2007

Uite ca m-am aciuiat si eu...

Dupa ce am comentat la scrierile unei colege iaca ca am aparut si eu pe aici. Nu stiu de ce... Poate pur si simplu ca mi-o zis ea sa ma bag...poate ca sa pot sa ma revolt mai usor...hmmmm
De fapt nici nu conteaza de ce, de obicei nu stiu de ce fac multe chestii. Cred ca asa pot sa ma ratoiesc mai usor la oamenii care se revolta pe aici la tot felu de chestii dar in viata reala raman niste sclavi, niste indoctrinati, o parte din marea turma manipulata de mass-media, biserici, guvern etc.
Nu sunt eu mai presus ca restu...dar refuz sa fiu indobitocit de toata propaganda asta care ruleaza 25 din 24 si chiar ma enerveaza cand vad atatia oameni care ar putea gandi singuri ca asteapta sa li se spuna ce sa faca... si care raman tampiti in fata ziarului sau a telvizorului, cu pupilele lingand ecranu, cand vad ca se intampla in lume o chestie altfel sau cand il vad pe cutare sau cutare ca tine o conferinta in care se bate cu pumnu' in piept ca el face ceea ce e bine pentru populatie... ganditiva ca ar trebui sa va intrebe mai intai pe voi ce i bine pentru populatie, voi sunteti populatia!
In fine acuma sunt si eu aici, daca tot prinde propaganda asa usor pot sa o fac si eu...

Un comentariu:

Carina spunea...

Vai...ai blog din 7 septembrie si abia acuma spui? Ma lasi sa-mi bat gura degeaba!