sâmbătă, 1 martie 2008

Imi pare rau

Imi pare rau...te-am auzit spunand asta de atatea ori, dar nici astazi nu inteleg nimic! Imi pare rau, am spus asta de atatea ori, dar niciodata pana acum nu am crezut cu adevarat...

Ne pare rau...dar e prea tarziu...e mult prea tarziu...acum nu putem decat sa asteptam...si sa speram...

Astazi ai plecat, astazi m-ai abandonat si m-ai pierdut...da, m-ai pierdut pentru totdeauna... totul s-a terminat, sfarsitul ne-a ajuns din urma... nu mai pot face nimic sa te salvez, sa ne salvez defapt... e gata...

Nu mai putem crede in vorbe, nu mai putem crede in rugi, nu mai putem crede in zei, toti ne uita, toti ne lasa... asa vom muri...

Ai fost printesa mea, ai fost singurul om pe care l-am respecatat si l-am pretuit, ai fost totul... si nu mi-ai lasat nimic...doar regrete... doar tristete...doar nimic...

Cand toti ti s-au intors impotriva eu am fost alaturi de tine, cand toti te-au uitat eu mi-am aminti de tine, cand nimeni nu te-a mai vrut eu mi-am dat viata pentru a te vedea... dar era prea tarziu, acum e prea tarziu, acum sunt eu uitat, acum sunt eu pierdut, acum ... am fost condamnat la tine...

Un comentariu:

florena spunea...

ma indeamna sa-mi aduc aminte de niste vesuri "nu dispera ia sticla si bea". mereu aceiasi rasplata. respect