sâmbătă, 1 martie 2008

tanjesc...

Tanjesc dupa tine, sulfeu-mi se zbate dupa atingerea ta, mor...incet...incet...mor...

De ce ma chinui? de ce imi agiti sufletul? de ce ma lasi si ma uiti? de ce pleci si ma lasi singur intre cunoscuti??
Te vreau langa mine! Vreau sa iti aud vocea in ureche si sa simt fiorul... vreau sa fi langa mine....

Tanjesc dupa adierea sufletului tau, tanjesc dupa ritmul inimii tale, mor dupa tine...si mor singur, uitat intre oameni, uitat intre cei ce nu ma inteleg, uitat de tine...pierdut in tine...

Vorbeste-mi, spune-mi ceva...cearta-ma...iubeste-ma...uita-ma, dar sa fie pentru totdeauna!

Cine e? nimeni, totul, nimic... e sufletul meu, e sperant... e viata...



2 comentarii:

james crissilv spunea...

am nimerit intamplator pe acest blog, dar pot sa spun sincer ca imi place. felicitari.
o zi minunata iti doresc

florena spunea...

un sentiment acru...dramatism dus pana la placere......super tare